O GMku (bylo Re: Vadne tranzistory - reklamace)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Duben 13 23:40:40 CEST 2007

Dnes jsem mel tu cest navstivit novou prodejnu GM v Thamovce, jedno se jim musi nechat, kladou velky duraz na frontu. Vsude napisy vysvetlujici co je fronta, kde zacina a jak se do ni radit, ci kde se do  ni naopak neradit :-)

www.icqsms.cz/