Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Duben 13 23:33:35 CEST 2007

To je lisacke, ale ma to jednu vadu na krase, nemecti soudruzi zavedli vypalne za prazdna media, tusim od ledna 2006, tak bych rekl, ze to je z blata do louze.

Oni maji v SRN silne naslapnuto k realnemu komunismu a tak nemohli tak zakladni kamen jako je vypalne pro soudruhy autory nezavest. :-)