RJ-45 loopback s IP

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Duben 13 22:45:22 CEST 2007

XPort sice ma IP adresu, ale urcite to neni tak, ze se to zastrci do zasuvky na switchi a zije to. Jednak se to musi napajet 3,3V a za druhe jak si predstavujete ze budete delat diagnostiku, ktera je v managed switchi implementovana uvnitr? Od takoveho switche se dozvite jaky je provoz na kterem portu, v jakem stavu jsou jednotlive porty apod. Jak toto chcete dostat do nejakeho pripojeneho zarizeni zvenci mi teda vubec neni jasne.

JK