O GMku (bylo Re: Vadne tranzistory - reklamace)

Pátek Duben 13 18:31:08 CEST 2007

Hezký večír,

    GM v Ostravě neznám ale moc ráda čtu že tam jsou prodavači co rozumí
problému a jsou ochotní. Bohužel to neplatí o těch v Praze. Tam opravdu
dostanete sprďáka za to, že tam jste. A když nedej Bože něco chcete ...
Já sama jsem tam vlastně přestala chodit, raději jedu do GESu ač jej mám
z ruky a nebo chci zkusit PSko, to ještě neznám.

    Ale abych byla objektivní, i pražské GMko má minimálně jednoho
dobrého prodavače, relativně starší pán co většinou prodává konektory a
podobné věci.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186