OT - Intek DX-446 kmitocet?

Taksun taksun@seznam.cz
Pátek Duben 13 15:56:04 CEST 2007

Kdysi jsem něco podobného řešil ale skončilo to na tom že maximální přeladitelnost vco byla cca 10MHz :o(
od výroby byla možná posazená níž a tak na vyšším kmitočtu vypadne ze závěsu, aby to šlo i nahoru bude nutné to celé přeladit výš.

Petr OK1XPA
  ----- Original Message -----
  From: Jiri Splichal
  To: HW-news
  Sent: Friday, April 13, 2007 3:39 PM
  Subject: OT - Intek DX-446 kmitocet?

  Zdravim a omlouvam se za OT ,ale kdyz jsou tady tez radioamateri ,tak mi
  mozna poradi ;-)
  Na webu jsem nic nenasel a ani z Elixu mi nepomohli...
  Mam rucku Intek DX-446 ktera by mela mit rozsah od 420 do 470MHz .
  Mam k ni i kabel a SW ,ale i kdyz nastavim uzivatelsky rozsah 430-470MHz
  tak po zadani kmitoctu nad 450MHz
  rucka jen pipa v pravidelnych intervalech na znameni chyby :-(
  Dokonce ani kdyz zadam primo SW nabizeny rozsah 450-470MHz tak je
  situace stejna.Ale stejne bych potreboval ten
  rozsah alespon od 430-470MHz. Neresil jste to nekdo?

  Dik

  Jirka OK1JS