AUkro (bylo Re: Elektronické váhy)

Pátek Duben 13 14:52:38 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    no vidíte proto je lepší mít registraci hotovou a pak vesele
nakupovat :) Někdy to leze dost do peněz :-[  Ale jinak je to fajn,
získala jsem takto spoustu různých měřáčků a jiných věcí. A i věci na
Kamilku a tak. Prostě fajn věc, jen část lidí to ničí svým chováním, ale
to je asi osud ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186