Re: Neznámá soueástka aneb kvíz poi etvrtku :-)

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Duben 13 10:35:03 CEST 2007

jj my jsme na stredni skole rozmontovavali na soucastky salove pocitace .
Bylo tam hodne kondenzatoru silene kapacity a velikosti 1/2 2L pet lahve a
exploze takoveho kondenzatoru se rovnala explozi mensiho granatu . Nastesti
jsme byli pouceni z vybuchu mensich kapacit tak jsme to delali venku za
kopcem :)))

Skoda ze tenkrat nebyly mobilni telifony s kamerama a fotakama to by zas na
nove byla aferka jak se bavi nactileti elektronici .

s pozdravem

snehulak