skoro piatok: maly elektromobil

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Duben 13 09:26:39 CEST 2007

Skorepina prilby se hlavne nesmi absolutne nicim narusit (kvuli pevnosti).
Takze pokud pridelavat, tak jedine nejakym prilepenim. Kdyz jsem si na
padackarskou prilbu pridelaval stativovy sroub na pridelani fotaku, resil
jsem to tak, ze jsem prilbu vlozil do mikrotenoveho sacku. Na ten jsem pak
udelal odpovidajici kus laminatove skorepiny se zalaminovanym stativovym
sroubem. Po zatvrdnuti lamihnatu jsem na prilbu a zevnitr na tu moji
skorepinku nalepil normalni nalepovaci suche zipy v dostatecnem mnozstvi a
ted kdykoliv je potreba fotit pouze  prisuchacuju stativek, nasadim fotacek a
letiiiiiiim.....

Jakub Serych

P.S. Kdyz se dnes podivam v praci z okna :-(((, tak me na zadech svedi krovky
dost neuveritelnym zpusobem