OT:Likvidace ( bylo:Re: Stanu se stukaterem - vybrator + hmota naformy?)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 21:49:22 CEST 2007

>To prave neni likvidace. Sberny dvur ani neni opravnen delat
>likvidaci, ten to pouze sbira. Likvidaci musi provest opravnena firma
>zakonem stanovenym zpusobem.

Dobre, tak jinak: Co je to  "zakonem stanovenym zpusobem" ?  Treba tak,
ze to sberny dvur "preda"  one opravnene firme pro "likvidaci"
elektroodpadu odpadu  a ta uz klidne muze nejaky dil pouzit pro repasi.
( ma na to veskere vybaveni, testery, ISO a janevimcojeste)
Kde je tohle zakazano, kdyz se stale opirate o zakony...?? Rad bych
vedel , co si konkretne predstavujete pod pojmem  likvidace. Pojem
"likvidace" je dosti siroky a muze  byt proveden jen prostym
rozmontovanim na dily a roztridenim.  Ty dily se mohou normalne nekde
dale pouzit a treba i prodat se ziskem. A naprosto normalne se to dela.
Nevidim v tom zadny problem. Naopak.

>No pro tebe mozna jo. Ale jinak to neni o tom papiru :-)

Prave ze pro me je to jen a jen o tom papiru. Pro me je ten papir
zivotne dulezitej! ( kontroly atd...)  Jestli se nekdo nahodou diva doma
na muj monitor uz vubec neni muj problem, ale problem dotycneho, kterej
si ho vzal. ( znici si oci :-)
Ja mam papir na to, ze jsem elektroodpad vyresil a tim to pro _me_
hasne.  Nakonec ten "novy majitel" stejne ten monitor nakonec drive ci
pozdeji odnese tam , kde ho vzal ( nebo jinam) a jeste za to treba tvrde
zaplati :-)