Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 12 20:28:53 CEST 2007

> Tak to nechapu.... zaplatil jste za odber monitoru a monitor jste
> tam nechal.

Kdybych zaplatil za odber, bylo by mi to jedno. Jenze ja jsem zaplatil
za likvidaci. A v pripade, ze zarizeni nebylo zakonnym zpusobem
zlikvidovano, pak jsem byl podveden, zaplatil jsem za sluzbu, ktera
nebyla provedena.

Ano, takto se to da chapat a je to asi naprosto spravne.

Predstav si, ze treba odneses do spalovny sanony se starym ucetnictvim
a zaplatis za jejich spaleni. Ale zamestnanec se rozhodne, ze to je
skoda palit a odnese si to domu a bude si to cist. Zaplatil jsi za
nejakou sluzbu a ta sluzba nebyla provedena. Ze jsi mohl byt jeste
poskozen, to uz je dalsi vec.

Toto je dost nebezpecne a resim to vlastni skartaci a docela predpokladam,
ze Vy take.
Ovsem problem jako obecny je.

Predstav si, ze gynekolog odnese pocitac do dvora na likvidaci s tim,
ze to nekdo opravdu zlikviduje, a nejaky zamestnanec si ten pocitac
vezme domu, rozjede pevny disk, nacucne data a budou razem k dispozici
citlive udaje o jeho pacientkach.

> Co s tim udelali Vam snad muze byt uplne jedno...?

Mohlo by mi to byt jedno, ale neni mi to jedno, kdyz si platim urcitou
sluzbu - likvidaci.

Bohuzel, tady se clovek musi spolehat jen na sebe.

> Me je teda uplne putinka co s vracenymi vecmi udelaji - jestli to
> nekdo dokaze jeste 4x otocit a zpenezit v souladu se zakonem tak je
> to borec. A pokud to dela mimozakone, tak je to jen a jen jeho
> problem!

To neni borec, to je podvodnik.
Ano, ale tak to je a zkusim se podivat zda to resi zakon. Mam ale prvotni
dojem, ze tomu tak neni.

> Ja taky platim stocne a predstavte si, nekdo tu vodu cisti a zas nam
> ji prodava! Normalne asi piju to co jsem "odtocil" a zas za to
> platim :-) To je neuveritelny bordel co?

A to s tim snad nejak souvisi? To jsi zaplatil poplatek prave za tu
kanalizaci. Kdybys tu vodu bral ze sve pumpy a lil na dvorek, neplatil
bys stocne a voda by se zase dostala do prirody.

Vodne, stocne, priznam se, ze mam na stole papiry, ktere by to mely resit,
ale tlaci mne cas, mam take studnu, kde to budu muset resit. Bohuzel u mne
je to slozitejsi, protoze studna ma 10 spolumajitelu, kteri se k tomu krome
dvou jiz nehlasi. Jsou to porad spolumajitele, kteri se nechteli vzdat sveho
podilu a nyni se to bude muset vyresit.

> Stejne tak je to ze vsim ostatnim. Nakonec ten Vas monior treba
> jeste nekomu slouzi a nemusi se recyklovat a i kdyby uz byl
> sesrotovanej, tak kus z nej mam ted mozna ja doma na svem novem LCD
> ..!

Ano, mel by byt sesrotovany a treba recyklovany. Ale mela by byt
provedena sluzba, kterou jsem si zaplatil. Rozhodne by ten monitor
nemel slouzit nejakemu zamestnanci, ktery ji podvodnym zpusobem vynese
ze systemu a pouzije pro svou vlastni potrebu.

Jinymi slovy, jestlize nekdo ve sbernem dvore dostane kompresor ze
stare lednicky, je to protizakonne. Za prve nekdo zaplatil za jeho
likvidaci, ktera nebyla provedena, za druhe nekdo protizakonnym
zpusobem naklada s odpadem.

> Mimochodem autorske poplatky s tim jaksi nemaj nic spolecneho, to je
> opravdu bordel!

No a zatimco ted se mnou nesouhlasi ti, kteri maji ze sbernych dvoru
nejaky protizakonny prospech, tak s timhle by zase nesouhlasili
soudruzi a soudruzky Janda, Gott, Vondrackova, Zagorova a dalsi, kteri
maji prospech z kazdeho prodaneho cedecka, devedecka, flashky,
vypalovacky, kopirky... Jo, jo, nekdo si to umi vazne nadherne
zaridit, ze dostava silene prachy z businessu nekoho jineho. Takova
svinarna nema obdoby.

S tim mam take sve zkusenosti, tocim reportaze a je to hnusny opruz.
Jindra Polivka

Petr Zahradnik, pocitacovy expert