OT:Likvidace ( bylo:Re: Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 20:08:50 CEST 2007

Petr Zahradnik napsal(a):

>Puvodni zprava ze dne 12.4.2007 od jan.kuba:

>Kdybych zaplatil za odber, bylo by mi to jedno. Jenze ja jsem zaplatil
>za likvidaci. A v pripade, ze zarizeni nebylo zakonnym zpusobem
>zlikvidovano, pak jsem byl podveden, zaplatil jsem za sluzbu, ktera
>nebyla provedena.

Jde o to, co si predstavujete pod pojmem "zakonnym zpusobem
zlikvidovano"  Vy si pod Tim predstavujete manika s  palici jak do toho
mlati. Ale to je _SPATNE_.
Nikde neni psano, ze firma - sberny dvur, ktera provede "likvidaci"
nemuze vec ( treba po repasi) dale prodavat  a mit z toho dalsi zisk.
Nikdo ji to nemuze zakazat. Je to totiz zas jen likvidace.

Pro me je ta vec zlikvidovana  ( mam na to papir ) a ta firma to uplne
klidne muze rozebrat na soucastky a ty dal prodavat jako II jakost, nebo
frakci z toho ziskat zlato a jine vzacne kovy a ty dal zpenezit!

Jo pokud to mate nejak smluvne osetrene, je to neco jineho a pokud si
najmete firmu,  ktera se zavaze Vam to rozsmelcovat na prach ...je to
jen Vase vec

>Predstav si, ze treba odneses do spalovny sanony se starym ucetnictvim
>a zaplatis za jejich spaleni.

Spalovna je spalovna a sberny dvur je sberny dvur. Pokud  ucetnictvi
donesu do spalovny  a dostanu papir na to, ze bude spaleno bez moznosti
zneuziti dat a oni to treba zneuziji, ano souhlas nedostal jsem to, za
co jsem zaplatil a to co mam smluvne osetrene...
Ale sberny dvur ( alespon) u nas slouzi k tomu, aby lide a firmy
nenechavali monitory u lesa ale vozili je tam. A aby je meli vubec kam
vozit. Urcite SD ale nezabezpecuji  zneuziti dat z PC, mobilu atd... To
je, bylo a vzdycky bude na vlastnim uzivateli a jeho rozumu.  Jak jsem
psal, pokud to neumi, tak si na to nekoho najme. Ale SD tohle delat
opravdu nebude. ( vyndavat HDD, provrtavat flash v mobilech atd....)

> Ale zamestnanec se rozhodne, ze to je
>skoda palit a odnese si to domu a bude si to cist. Zaplatil jsi za
>nejakou sluzbu a ta sluzba nebyla provedena. Ze jsi mohl byt jeste
>poskozen, to uz je dalsi vec.
>
>Predstav si, ze gynekolog odnese pocitac do dvora na likvidaci s tim,
>ze to nekdo opravdu zlikviduje, a nejaky zamestnanec si ten pocitac
>vezme domu, rozjede pevny disk, nacucne data a budou razem k dispozici
>citlive udaje o jeho pacientkach.

Ano souhlas, ovsem ve Vasem konkretnim pripade ( monitor) je  vyloucena
dalsi Vam zpusobena skoda...( snad jen ze nekdo zjisti logo oblibene
hry, ci setrice vypalene na stinitku  monitoru :-)
A co se tyce PC a citlivych dat -  ve sbernem dvore Vam z principu
nemohou zajistit ochranu proti zneuziti dat a ani to nedelaji! Od toho
jsou jine specializovane firmy, ktere se timhle zabyvaji ( a nechaji si
to samozrejme zaplatit ) Nakonec i tyhle specializovane firmy mohou
to PC repasovat ( korektně smazat disk) a dal se ziskem prodat. Ve sve
podstate je to opet likvidace. Pred casem pro nas jedna takova fy
pracovala, nez si nekdo uvedomil, ze je lepsi vypocetni techniku rovnou
levne prodavat zamestnancum.