Eagle schematic - umiestnenie suciastky do inej vrstvy

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Duben 12 13:12:35 CEST 2007

--- Zdenek <zdej@atlas.cz> wrote:
> Obavam se, ze to nejde. Jedine jak pisete: vytvorit novou knihovnu s
> novou vrstvou.

Skusil som si to, ide to celkom rychlo. Vyrvoril som novu library.
Potom staci skopirovat existujuci symbol z originalnej kniznice, zmenit
vrstvu vsetkych ciar, kruznic atd na novu a odstranit piny, lebo tie
presunut nejdu (dava to zmysel :-). Potom dokreslit chybajuce ciarky
pinov do novej vrstvy a tym je symbol hotovy. Nasledne vytvorit device
a don umiestnit symbol. Puzdro netreba ziadne ani vytvarat, ani
priradovat k device, nicomu to nevadi.

No na chvilu bude o zabavu postarane, esteze tych schematickych znaciek
nie je tak vela a porobim si len tie, co mi treba.

> Zmenit barvu symbols vrstvy na sivou samozrejme ano, ale chapu to
> tak,
> ze chcete mit symboly ve dvou vrstvach (s ruznou barvou).

Tak, 2 vrstvy.

miro

Never miss an email again!
Yahoo! Toolbar alerts you the instant new Mail arrives.
http://tools.search.yahoo.com/toolbar/features/mail/