Chyby v "navrzenem" schematu

Čtvrtek Duben 12 11:44:51 CEST 2007

Když ten stul otočí o 90°, vše se sesype na podlahu...
Aneb jak je důležité deterministické vyjadřování ;-)

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel VALUCH
Sent: Thursday, April 12, 2007 10:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: Chyby v "navrzenem" schematu

takze plny rozsah vydeleny rozlisenim ad prevodnika :-) ked to budete mat hotove skuste si na stol polozit jeden vodic, pustite cez neho nejaky prud a skuste odmerat magneticke pole od vodica az do konca stola. Prud nastavte tak aby ste vyuzili plnu citlivost vasho pristroja, t.j. tych 30uG. Potom ten stol otocte o 90 stupnov a meranie zopakujte. Som celkom zvedavy co dostanete (teraz nerypem, je to len pre vlastnu zvedavost). Nakoniec taketo meranie budete urcite potrebovat aj vy vo vasej diplomovke.
b.