Olej

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Duben 12 11:02:15 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 12.4.2007 od Aleš Filip:

> Potřeboval bych poradit nějaký dobrý olej a vazelínu na mazání
> mechanických věcí v zařízeních (kopírkách, tiskárnách, přehrávačích,
> atd.). Měl jsem nějaký silikonový olej, kterým jsem to mazal, ale
> ten už bohužel došel. A jak jsem zjistil, tak olej na šicí stroje a
> vazelína AV2 nejsou pro taková zařízení zrovna to pravé.

MOLYKOTE-DX - objednaci cislo GES: GES 080 031 30
Specialni bily mazaci tuk pro audio, video, DVD, male prevody / 50g

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz