Programator EPROM TESLA

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Duben 12 09:02:45 CEST 2007

Mno mozno prave preto ze boli rychlejsie...

Mozno to znie divne, ale niekedy je rychlejsie horsie. Pri rychlejsich
hranach vznikaju odrazy, napriklad. Tiez je vacsi sum na zemi/napajani,
napriklad.

Da sa to zovseobecnit aj ako postulat: nepouzivaj obvody vyrazne
rychlejsie nez potrebujes. Bohuzial, obvykle si clovek nenavybera...

wek