Programator EPROM TESLA

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Duben 11 21:18:10 CEST 2007

Já jsem pro SAPI1 taky udělal desku s nějakejma většíma EPROMkama (byly tam
dvě), s SRAM 32 KB mapovanou s dírama pro různé věci co už tam byly a jeden
z těch systémů chodí bez problémů do dneška.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 11, 2007 11:49 AM
Subject: Re:Programator EPROM TESLA

Firma I&TS je asi vas primy konkurent.
Sveho casu jsem byl v kolinske tesle zamestnan v konstrukci NC systemu.
Setkal jsem se s nazorem uzivatele, jestli by neslo misto desky se spoustou
2708
dat na desku jednu 2764, pokud mozno pripajet bez patice protoze patice
byly jednim ze zdroju poruch. Uz se to bohuzel nestihlo zavest, ale dnes
by to mozna byla schudna cesta, ty ridici systemy asi jeste nejakou dobu
vydrzi.