Programator EPROM TESLA

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Duben 11 21:10:02 CEST 2007

No někdy to byla duchařina. V SAPI1 (procesor 8080) některé epromky
nechodily, i když byly třeba i rychlejší a jinde chodily. Nikdy jsem
nezjistil proč :-) jen mi z toho vznikla trochu nedůvěra k značce AMD a
sympatie k ST :-)
Anděl

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 11, 2007 11:31 AM
Subject: Re: Programator EPROM TESLA

Puvodni zprava ze dne 11.4.2007 od Libor Pecháček:

> Vím že jsou již zastaralé a překonané. Opravuji systémy obráběcích
> strojů, mimo jiné i TESLA NS600, NS915, a zde jsou stále tyto EPROM
> použity. Nepotřebuji programovat ihned, jednalo se mi do budoucna
> mít něco po ruce na těch pár kousků.

Ja osobne bych to udelal tak, ze misto staveni programatoru na takove
vykopavkove EPROMky bych si postavil redukci na jakoukoliv jinou
aktualni EPROMku a tu bych tam daval. Pokud se tam vejde, bude to
urcite daleko jednodussi, ne?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem