Problém s motorem Felicia 1.3/50

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Duben 11 19:41:57 CEST 2007

Ja jsem Monomotronica mel na Passatu na motoru 1.8 a v podstate to auto
jelo uplne stejne jako popisujete a bylo vsechno v poradku - dignostiku
jsem si delal sam - monomotronic je odpipa do obycejne ledky (bohuzel uz
si ten postup nepamatuji - vim ze tam byly ctyri svorky a na dve se dala
ledka s odporem na 12V a jedna svorka se vyzkratovala pri zaplem
zapalovani - pak to zaclo blikat chybove kody).

Nicmene dam Vam jeden tip - u monomotronicu je spinac plneho plynu - ten
odblokuje rizeni pres lambda sondu a prachsproste se obohati smes nad
stechiometricky pomer (melo by to byt videt na tom meraku) - takze
zkuste regulerne slapnout az na podlahu a pokud to nezabere tak zkuste
ten snimac promerit - je nekde na klapce.

RadekCX