Re: Chyby v "navrzenem" schematu

Jaroslav Škodák JaroslavS@seznam.cz
Středa Duben 11 19:01:14 CEST 2007

No je to zadano v diplomove praci...jako zajimave tema akorat se tim moc lidi nezabyva :(. Rozsah je 30mikro az 6000mikroGauss.  Set/reset pulzy se nastavi prave vysoka citlivost senzoru, stineni nevim cim budu delat, asik nicim...bo mam tohle odevzdat jako finalni vyrobek do 1.6 :) a nejak to jeste nemam ani fyzicky v ruce... Ma to prej byt na mereni obycejnych civek...jejich pole, asik jako test jenom...Jestli Vas to zajima mkrnete na datasheet senzoru HMC1001 fy honeywell, je tam toho dost o tom ale v ang samo ze.