Re: Zobrazeni 3D polohy

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Duben 11 17:48:56 CEST 2007

> Ano, to by bylo pekne, ale ja to myslel treba tak, ze muj programek stahne
> data ze zarizeni a ulozi je do nejakeho (jednoducheho) souboru.

No vždyť právě. Opravdu je celkem jednoduché VRML obrázek generovat. Já to používám docela často. Prostě vezmete nějaký ukázkový VRML soubor, který kreslí lomenou čáru, a nahradíte data svýma.

> No a pak
> tento graficky program jiz jen tento soubor otevre, zobrazi a umozni s nim
> graficke operace jako rotace a zoom.

Asi dost dobře nechápu, v čem VRML prohlížeč neodpovídá požadavkům. Asi jste požadavky nespecifikoval dost detailně.

Vojta Bubník