Meranie casu prace rucneho naradia

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Duben 11 16:23:03 CEST 2007

Asi takto, jisty nadnárodní vyrobce, supler, pardon měřidel vseho druhu a
všech presnosti to pouziva v nekterých meridlech jako "vynucovadlo"
rekalibrace. Kamarad u nich pracuje a my jsme k tomu delali software.
Objednavali to nekde v cine,bylo to primo urceno jako citac "motohodin", slo
o dost univerzální reseni,  v materiálech, které k tomu byly se uvadelo ze
to lze objednat s detektorem vibraci, mg.pole, tlaku a jinych velicin.
Velikost orientacne 2x1cm, bylo to docela chytre.
Verze pro kterou jsme delali sw komunikoval pres indukcni smycku, po zadani
pristupoveho hela z toho slo vytahnout vyrobni cislo modulu, vybobni cislo
celeho vyrobku a dalsi udaje naprogramovane pri vyrobe, s jinym heslem pak
prave stavy různých citacu, které bylo mozne z casti vymazavat z casti byly
"vecne". Mělo to dva vystupy, které mohli zmenit stav při splneni nějakých
podminek a tim ovladat něco dal.

Docela me to tenkrat zaujalo, bylo to dokonce i relativne levne (jednotky
dolaru), ale schladilo me objednaci množství 40.000 ks :-(
Bohuzel se to ani neosazovalo v CR, tim padem se to nemohlo ztratit a
protože v te jejich verzi  se to jiz hlasilo s jejich logem nechteli mi ani
nic oficiálně odprodat.
Asi jsem schopen zjisit udaje o vyrobci a dalsi, ale az po 20.4, kamarad se
rekreuje v exotickych zemích.