Ochrana citacky pre dallas kluce

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Duben 11 16:04:10 CEST 2007

Mno, bezne optocleny maju izolacnu pevnost okolo 5kV (a ten DC/DC na tom
bude zrejme este o nieco horsie), to na prskanec nemusi stacit... Ja len
aby ste neboli sklamany...

Ale ak sa procesor neposkodzuje nevratne, len maze flash, tak to
znamena, ze nieco nemate celkom v poriadku... Ako mate urobeny reset? A
co napajanie (blokovanie&layout)?

wek