Re: Zakladní pojmy z oblasti OZ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Duben 11 15:39:05 CEST 2007

 11.4.2007, 15:19:06
Dobry den
1) smesujete dve veci ktere spolu nesouvisi napetovy offset a R-R.
0 V na vystupu - to zalezi co si pod timto pojmem predstavujete, Pokud
uvazujete napeti ktere namerite V-metrem proti zemi, meni to pro
vetsinu OZ problem, Pokud ovsem uvazujeme mapeti proti zemi pri
soucastne zatezi proti +Uc, nezvladnou to ani R-R.

2)Staci si uvedomit zakladni fci OZ - OZ se "snazi" dosahnout stavu
kdy na obou jeho vstupech je stejne napeti (offset zanedbavam).
V vasem konkretnim pripade napeti +IN3/4 je dane OZ2/4, na -IN3/4 je
pripojen delic, ktery je jednim koncem pripojen na OUT neoznaceneho OZ
a druhym na OUT3/4. OZ3/4 se tedy bude snazit nastavit na svem vystupu
takove napeti aby platilo -IN3/4 = +IN3/4.

Na strankach Texas Instruments lze volne stahout knihy
"HANDBOOK OF OPERATIONAL AMPLIFIER APPLICATIONS" - SBOA092A
"Op Amps For Everyone" - SLOD006D, tak si muzete pocist.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz