Snimani pohybu - kamerami

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Duben 11 14:54:34 CEST 2007

Jeste podotykam, ze rada IP kamer ma jiz vyhodnocovani pohybu v sobe a lze
je pichnout primo do switche.
Pokud jde o chateau RT4, mnam s tim sice nejake zkusenosti, ale je to na
delsi povidani, doporucuji jim zavolat, jsou celkemochotni.

Jinak mohu jeste doporučit firmu www.kelcom.cz, která take nabizi radu
komponent vhodných pro dany ucel,
Jak z oblasti videa tak různých pir a mikrovlnách cidel pro venkovni
pouziti.

Pokud jde o spolehlivost a blbuvzdornost všech těchto systemu tak na prime
rizeni autodestrukcnich  nalozi ci rychlopalných kulometu to není, ale pri
spravnem nastaveni se s tim da zit a ruzne vandaly a zlodejicky tim
odlapite. Nicmene jak rika kolega, kdyz vas budou chti vykrast profici nebo
ke vsemu odhodlani "zoufalci" tak  nepomuže nic. :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr King
Sent: Wednesday, April 11, 2007 2:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Snimani pohybu - kamerami

Videoservery maji vskutku pekne, cena by byla take prijatelna, ale
nerozdil od karty do PC mi nabidne pouze 1 vstup... ja bych potreboval
nejmene 4 , nejspis bude potreba asi 5 kamer..
Energeticka narocnost neni tak velky problem, kdyz pocitame s tim, ze
objekt bude strezen rovnez PCO , ktery si take rekne nemaly peniz...
Nasledny upgrade bude take jednodussi...
Jeste jsem zapomnel, jednoucelove krabicky jsou pomerne problem, protoze
pokud by se delaly kamery, bude urcite pozadavek na pristup ke kameram z
netu.
Zaujal mne system chateau RT4 , ale nedovedu si predstavit, jak citlivy
system je...
Presne jak pisete shora, neni moc zadouci, aby snimal kazdeho vrabce,
ktery proleti kolem, ale zaroven, objekt ma obvod cca 400metru a na
vzdalenejsi strane zorneho pole kamery jiz bude pomerne mala
viditelnost, cili by mela byt vyssi citlivost...

Take netusim, jak je to treba v zime, kdyz zacne snezit... ale tyto
dotazy bude asi lepe smerovat primo na dodavatele tohoto konkretniho
systemu...

Petr