Snimani pohybu - kamerami

Petr King petr.king@atlas.cz
Středa Duben 11 14:35:41 CEST 2007

To mne vcelku zajima, mate nejake vyzkousene, spolehlive? Prece jen
nelze povazovat PIR cidla pro venkovni osvetleni jako spolehlivou
soucast EZS.. Neklesa v zime rapidne ucinnost? Pak take, jedna se
skutecne o parkoviste, mam obavu, aby chladnouci motor pri prochazeni
teploty okolo teploty lidskeho tela nezpusobil falesny poplach, kdyz
foukne vitr a zpusobi tak pohyb... Osobni zkusenosti s PIR cidly v
objektech jsou spise takove, ze kde se da, je lepsi se jim vyhnout...
kazdy pohyb tepla nahrava na falesny poplach.. Proto nemam moc duveru k
teto technologii ve venkovnich prostorach, kde nelze zamezit pohybu
vzduchu ani vykyvum teplot.

Petr