Chyby v "navrzenem" schematu

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 11 13:38:04 CEST 2007

nemam prakticke skusenosti len som sa pytal. Pac uvedene parametre mi
spolu so supiskou pouziteho materialu pripadaju pomerne odvazne. Neviem
ci bola presnost stanovena ako maximalny rozsah deleno pocet bitov ad
prevodnika, alebo to chcete naozaj merat.
Ake "velmi spabe impulzy " s tym chcete merat? Nebude tomu vadit ta
spinana predmagnetizacia? Cim to idete tienit? Hruby mu-metal?
Dajte potom vediet ako ste dopadli, a co sa s tym da skutocne merat.
Celkom ma to zaujima.
b.