RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Duben 11 09:28:18 CEST 2007

	Jo to chapu, jen by me zajimalo, jak presne funguje aloritmus RJ, protze mi fakt pripada, ze by opravdu stacila ta lambda, snimac otacek a uhlu klapky.

	Ja totiz momentalne resim podobny problem s Fiatem Tipo 1,6 benzin, Bosch-monomotronic. Tam proste motor nedava vykon, po meste to nevadi, ale když jedu do nejakyho 12% kopce, tak skoncim na 70 km/h a je uplne jedno, jestli tam mam trojku, ctyrku nebo petku (vim, ze to uz je dost brutalni, to byl jen pokus). Takze jsem podle navodu na Netu promeril vsemozny cidla, samozrejme jem nic nenasel, a mimo jiné jsem taky napich draty od lambdy a když jsem koukal, jak se ta rafika neustakle blemca mezi cca 0,1 a 0,8 V (btw. byl by to skvelej tuzingovej doplnek, mit tam V-metr lambdy trvale jako další budik), tak me napadlo, co jsem napsal.
	Protoze se domnivam, ze kdyby RJ davala malo paliva, tak by snad lambda mela parkovat trvale v krajni poloze, ze je chuda smes (takze je mozna vadna lambda). Zejtra jsem objednanej do servisu, ale vzhledem k tomu, ze se tvari znacne skepticky, jestli vubec prectou takhle hisorickou RJ (a rikaji si autorizovany servis Fiat...), tak si od toho krome odlehceni penezenky prilis neslibuju :-(

			Ales Zika
			http://results.cz