Programator EPROM TESLA

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Duben 10 23:56:02 CEST 2007

Tak teď opravdu nevím, ale myslím že na 2708 jsem měl programátor taky. Na
2716 určitě ... teda pokud jsem ty destičky nevyhodil. Ale je to pro SAPI1 -
a pro speciálně upravený systém, který dělal kolega :-(( sice mám jedno
počítadlo ve skříni, ale nevím jestli by po těch letech ještě fungoval.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Libor Pecháček" <snowi@email.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 10, 2007 9:56 PM
Subject: Programator EPROM TESLA

Ahoj.

Nevíte prosím někdo o free schémátku + SW  programátoru pamětí EPROM, který
umí i Tesla MHB 2708C, MHB 8708 nebo K573PO1 ?

Pokud možno postavitelném doma.
 Willeprom tyto paměti neumí.
Nebo nějaký SW pro programátor kde se dá přímo navolit vlastní Eprom a
časování? Udělat adaptér asi není problém.

Děkuji.