Chyby v " navrzenem" schematu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 10 22:20:29 CEST 2007

> Zdravim, posilam odkaz na navrzene schema:
>
> http://jaja.kn.vutbr.cz/~skodak/zapojeni.bmp
>
> Ma to byt meric magnetickeho pole, velmi slabych impulzu  (mili az
> mikro)G s IO HMC1001 od Honeywellu. Budu rad za chyby, spis hrubky :).
> Zemneni, parazitni kapacity atd...male zkusenosti :( Jeste to ma byt
> stineno nejakou krabickou proti paraz. poli. Dikec....

Myslis si, ze ti to bude chodit na prvy krat a k tomu este dobre? Mna strasi
ta kombinacia menic, pristrojovy OZ a 16-bitovy prevodnik... Dalej sw pre
usb a ten prevodnik. Nakoniec by som sa spytal zadavatela ako to chce
skalibrovat... Hm, ja to vidim na takych pilnych 9 mesiacov timovej prace
vratane skuseneho konzultanta a niekolko verzii sw a hw.

A.