Paragon HDD Manager 2006

Úterý Duben 10 21:49:42 CEST 2007

Hezký večír,

    ano zítra to pustím znovu, jen jsem byla zvědavá co to našlo. Ale
nechci se s mamkou moc hádat, brouzdání po webu bylo prostě důležitější.
Program nesestřelila, ale ukončila korektně "CTRL+C" jak to program
nabízí protože se jí nezdálo že test může chtít běžet ještě 22 hodin ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186