Radioamateri, jste tu?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Duben 10 17:58:01 CEST 2007

No ja mam treba problem pri poslechu OK0BL na 70 cm - staci aby ZCE
spustilo jejich provoz na 450,460 a jsem OUT signal uplne zmizi.
CDMA je hlavne v odpolednich hodinach slyset jako slabe piskani  s cca
1MHz mezerami po  celem HAm 70cm pasmu.  Jsem asi 300 m od anten CDMA a
tlkm. veze.
Mel jsem tu na stole i 857 a delala to vice ci mene taky. Pomohl jen
helical na vstupu.

Jinak na 120MHz  /122,2 - nase letiste/ ( AIR pasmo) je to strasne tupe
- PC karta Winradio poslouchala ma tomhle bandu mnohem lepe!

Pri porovnani 2m a 70cm s  dualband Alincem 596MK2 se mi ta 817 jevila
jako pekny shit! To 2m a 70 cm pasmo  by me az tak nevadilo, (i kdyz si
nedovedu predstavit, jak neco lovim v sumu na SSB a piska mi do toho CDMA)
co me osobne nejvic stvalo, bylo nepouzitelne KV radio , kdyz jsem
rovnou na vstup pripojil moji Long Wire ( 98 m) .