Radioamateri, jste tu?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Duben 10 17:31:53 CEST 2007

Zajimave!
  Treba ja tu FT817ND provozuji asi 200m od zizkovskeho vysilace a na 70cm
nemam problem... Pravda, kdyz se nahodi OK0N na 2m, ktery z te veze jede,
tak jsou kanaly vedle nepouzitelne, ale treba OK0C o 100 kHz vedle uz jede
nerusene. A na 70cm ty problemy taky nepozoruji, krasne tu slysim DB0LAU (ale
nedostanu se do nej), ikdyz mi tu tou dobou pari OK0BNA primo z veze. A mam
tu i CDMA a Motoroli trunk a kdovi co jeste, kdyz to ladim, nestacim se divit
:-). Hraje to samozrejme i na konektor bez jakekoliv anteny :-).
  Nebyl to nejaky vadny kus ? Navic to "ND" ma znamenat "New Design" a tvrdi,
ze ma parametry podstatne lepsi nez ta ne-ND verze :-).
  Znam i dalsi hamy, kteri zrovna tohle radio maji a stezuji si na ledacos,
treba na malou vydrz interni batky, ale na tohle zrovna ne. A na KV muzu
hodit IPO a ATT naraz a k tomu jeste NB :-) a sice mi samozrejme klesne
citlivost, ale vetsinou to skutecne nejake intermodulace ci zrcadla spolehlive
killne.
        S pozdravem Pavel Troller