Utlumovy clanek na UHF

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Duben 10 14:35:03 CEST 2007

Zdravím,
  já bych to interpretoval jinak: Ta druhá televize (37cm přenosná) má
tak mizerné AVC, že byla zahlcená signálem...
  Od toho konce s trimrem se nyní bude odrážet signál zpátky, což může způsobit
vícenásobné kontury či duchy. Klidně tam nechte ten 2k trimr, ale ještě dejte
paralelně k němu bezindukční odpor 75 Ohm a tím to zakončíte vůči zbytku sítě
podstatně "čistěji".
           Pavel Troller