Radioamateri, jste tu?

OM1CT ivan@om1ct.sk
Úterý Duben 10 14:11:35 CEST 2007

Zdravim, ja sa priklanam skor na stranu ICOM-u 746pro, 756pro...ale
ani taka stara klasika s cievkami na vstupe ako 735,751 nie su na
skodu...
Na stole sice mam aj nejakeho kenwooda ci yaesu, ale icom ma nesklamal
uz nejake desatrocie...a cenovo 746pro je tiez prijatelna...pre
porovnanie http://www.ham.dmz.ro/icom/ic-746pro.php
73 Ivan
ps. aj ked sa ta lelegrafie "nemusi", predsa ma svoje caro