Re: Problém s motorem Felicia 1.3/50

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Úterý Duben 10 13:10:15 CEST 2007

Osobně mi podobné dělala Mazda 626. V servisech řekli že jediné možné je namontovat do auta diagnostiku a jezdit s tím. Nikde ale není psáno že to zrovna udělá. Ale když mi sdělili sumu za kterou by to bylo a to ještě závada nemusí být nalezena, tak jsem se smířil s tím že to občas holt udělá. Cena zjištění závady by přesáhla aktuální cenu vozu.

M.Z.
  ----- Original Message -----
  From: Dipl.-Ing. Michal Kováčik
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 10, 2007 12:53 PM
  Subject: Re: Problém s motorem Felicia 1.3/50

  Kamarat mal na Hyundai Accent ten isty problem, tiez mu auto v otackach nahodne stracalo vykon po zosliapnuti plynoveho pedala a v servise dlho nevedeli prist cim to je, diagnostika bola ok, zapalovanie ok, proste nemalo do dovod neist ako ma az nakoniec zistili, ze chyba je v lambda sonde. Po jej vymene zas mu slape dobre.