Napajanie FPGA

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Úterý Duben 10 12:49:05 CEST 2007

Nazdar vospolok,

Zacinam robit s FPGA XC3S50 a potrebujem sa uistit ze som spravne pochopil napajanie.

Takze napajanie jadra Vccint = 1,2V
Na napajanie stykovych obvodov Vcco = 3,3V (moze byt v rozsahu 1,14 - 3,4V)
Vref - pre rozhodovacie urovne LVCMOS, LVTTL sa nan neprivadza ziadne napatie, moze sa pouzit ako GPIO pin
Doplnkove napajanie Vccaux = 2,5V Naco vobec sluzi ?

Teda potrebujem 3 napajacie napatia. Chnapem to spravne ?

z dostupnych stabilizatorv som vybral LF33 (3,3V 1A.. Bude to stacit ? (prudovo) resp LM1086 az 3A nadstavitelny)
pre Vccaux LF25. (2,5V 1A, opat, bude prudovop stacit ?
Najvacsi problem mam s Vccint - ST vyraba LF12 ale to dava 1,25V co je blizko maximalnej hornej hranice, GME sa zda, ze nema nic... Maximy, LTcka v drogeriach nevedu, ale ak by mal niekto nejaky typ tak budem vdacny...

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598