OTI006858 (USB-serial ) datasheet

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 10 12:03:44 CEST 2007

OK, hladal som "OTI006858"... aj s nulami, ako je na cipe... preto som
nenasiel nic relevantne, hoci odkazov to vysypalo vela.

Na linux-driver som uz tiez dostal tip. Vecer pobadam. Ide mi len o
nastavenie baudrate a riadenie toku na serial strane. Ak to nastavi
podla DCB struktury, ktoru nastavim virtualnemu COM portu, tak ani
dalej badat nebude treba :-)

miro

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> mno ja neviem, "oti 6858 datasheet" mi vyguglil zopar zaujimavych
> odkazov (napr. http://www.elenota.pl/upload/OTi-6858.pdf), okrem
> ineho
> linuxovsky driver so staznostou, ze v tom datasheete aj tak nic
> zaujimaveho nie je... :-)
>
> wek

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
http://games.yahoo.com/games/front