Krabicka na fasadu

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Duben 10 11:33:52 CEST 2007

no to musite hned napsat vsechno :-)
ze chcete pikslu na omítku a ne do omítky a ze do ní chtete schovat káble
.... a pozdeji cidla
za litr třeba tohle - http://www.jablotron.cz/ezs.php?pid=products/os-350
no a věřím ze by se s Jablotronama dalo domluvit třeba jen na deklu ...
- no a nátěr - teda snad do toho nepolezete každý den :-D

DJ

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 10, 2007 11:12 AM
Subject: Re: Krabicka na fasadu

Mno, lenze ja som chcel peknu aj co sa tyka tvaru... Tie co sa predavaju
resp. co plechari urobia, su hranatoskarede, s roznymi vystupkami,
srobikmi a podobne. Mam jednu peknu aerodynamicku :-) proste zaoblenu na
hukacke alarmu, ale alarmisti mi prazdnu zohnat nevedia.

Momentalne do nich chcem pozamotavat kable ktore mi trcia kadetade z
fasady, v ziarivej buducnosti tam samozrejme budu teplo/vlhkomery :-)

wek

PS. Nater nie je az taky dobry napad, lebo sa to pri manipulacii osucha,
resp. z plastu to predpokladam opada same... :-(