OT metylalkohol

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Duben 9 23:32:01 CEST 2007

Mne raz este za onoho rezimu jeden veduci vo farby-laky nechcel predat
zakladnu farbu "plumbinol", lebo obsahovala 25% olova (snad si to
pamatam dobre) a mne do 18-tky chybal asi rok... Pritom som mu
vysvetloval, ze ma otec poslal kupit tuto farbu na plechovu strechu
garaze a ze pit ju nemienim :-) Tak som siel do ineho obchodu a tam mi
ju predali...

miro

--- "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info> wrote:

> No nechci tady rozpoutavat flame, ale kdyz to vezmete do dusledku tak
> dite se muze otravit uplne cimkoliv. Je na rodicich aby detem
> zabranili
> se k tomu dostat.
>
> Takze me nevadi, ze je volne k dostani naopak - me vadi ze jsou
> nektere
> veci uplne stejne "nebezpecne" a ty nekoupite nebo vas za ne sebere
> URNA
> viz treba hysterie se rtuti.
>
> Mimochodem vite ze kdyz snite 100g kuchynske soli, ze uz to asi
> nejspis
> [...]

Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight and hotel bargains.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097