Snimani otacek motoru bez snimace

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Duben 9 21:27:07 CEST 2007

Myslim ze Tesla delala v magnetakach (snad v SM260) z komutacnich spicek
vyhodnoceni, jestli se motor na navijeci strane nezastavil. Ale rychlost z
toho nevyhodnocovali. Problem bude kvalita komutace, aby ten motor
nejiskril. To by mohlo nadelat spicky i tam, kde je neocekavate. Taky je
dulezite, aby komutator nebyl nejak pootoceny. Zmeni to uplne tvar proudu.
Andel

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 09, 2007 4:55 PM
Subject: Re: Snimani otacek motoru bez snimace

Vas ale stejnosmerna slozka nezajima - staci sledovat jen ty zakmity
nasuperponovane na DC. Uz jsem to zde kdysi poptaval a dokonce se nekdo
ozval, ze to vyhodnoceni delal a ze to chodilo dobre, ale bylo to v
ramci nejakeho komercniho rpojektu takze zadne blizsi info nebylo.

Ja ted zrovna reguluju zkusebne BLDC motor podle snimace otacek a i kdyz
se dost snazim tak mi porad moc casu nezbyva - nevim zda bych dokazal
delat jeste nejake SW filtrovani toho ziskaneho signalu.

RadekCX