Snimani otacek motoru bez snimace

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Duben 9 18:40:43 CEST 2007

Zdravim,
  ja bych na to sel uplne jinak. Ten motor bude nesporne generovat, jak uz
bylo receno, uzke napetove spicky v okamzicich komutace. Jiste vite, jak
takove motory, nemaji-li vhodny odrusovaci clanek nebo alespon kondenzator
paralelne ke svym svorkam, dokazi zarusit eter siroko daleko. Je to takove
srseni, ve kterem je ale slyset brum nebo hvizdot podle rychlosti otaceni.
Takze tedy bych pomoci malych kondenzatoru (maximalne 1k) toto ruseni
snimal, vytvaroval, prohnal nejakym MKO a tim bych ziskal serii impulsu
"standardnich" parametru, ktere by uz stacilo jen scitat za jednotku casu
a nasobit vhodnym koeficientem. Pro lepsi potlaceni vicenasobneho spousteni
MKO vlivem jiskreni pri komunikaci by se dal ten MKO opatrit vhodnou "dobou
necitlivosti", aby nespoustel nesmyslne brzy, ale az tehdy, kdy je
teoreticky mozne, ze opet nastava komutace (dano max. poctem otacek).
  S pozdravem Pavel Troller