Snimani otacek motoru bez snimace

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Duben 9 17:43:00 CEST 2007

Moc to nesleduji, ale myslim, ze nejvhodnejsi je oticke snimani otacek nekde
na hrideli, co jsem videl tyto motory tak to dela takovy bordel, ze
vyhodnocovani eletrickych signalu je dost vekla alchymie.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Martinik
Sent: Monday, April 09, 2007 5:29 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Snimani otacek motoru bez snimace

Ja vim. Jen jak ji sejmout, kdyz je proud 20A. Na 0.01 Ohmu je ubytek 200mV,
4W....
Stridava slozka tam bude 20mV pri plne zatezi a 2mV bez zateze. No a pokud
se to ridi PWM, pak
amplituda "rusive" PWM je 200mV.  Snimani proudu Halovkou muze vyjit draz,
nez motor.
Takze opravdu nevim. Proto se (taky) ptam.

Ales