ADMIN: Re: Dosla mi zasoba OZ, cim ji doplnit ?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Duben 9 17:10:23 CEST 2007

Nemusite se omlouvat.

Priste az budete chtit reagovat na nejaky mail, tak jen dejte odpovedet
a nikde nic neprepisujte ani v adrese a ani v predmetu. Vsechno bude tak
ja ma byt.

ADMIN

P.S. Prisla mi ta zprava od vas dvakrat.