Snimani otacek motoru bez snimace

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Duben 9 16:55:48 CEST 2007

Vas ale stejnosmerna slozka nezajima - staci sledovat jen ty zakmity
nasuperponovane na DC. Uz jsem to zde kdysi poptaval a dokonce se nekdo
ozval, ze to vyhodnoceni delal a ze to chodilo dobre, ale bylo to v
ramci nejakeho komercniho rpojektu takze zadne blizsi info nebylo.

Ja ted zrovna reguluju zkusebne BLDC motor podle snimace otacek a i kdyz
se dost snazim tak mi porad moc casu nezbyva - nevim zda bych dokazal
delat jeste nejake SW filtrovani toho ziskaneho signalu.

RadekCX