Jak vyrobit okulár pro objektiv...?

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Duben 9 11:24:26 CEST 2007

pro zajimavos je velmi zajimava kombinace
rubinar 1000/100 + okular
jak vypada rubinar se muzete presvedcit na google v obrazkach
a cena kolem 8000 kc je vic nez dobra na katadioptrickou soustavu
maksutov cassegrain
navic neni problem vyhodit koncovy doraz na ostreni a tim vytahnout
ohnisko o kousek ven
rad jsem s nim fotil
musim si ho zase poridit