Dosla mi zasoba OZ, cim ji doplnit ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Duben 9 11:20:23 CEST 2007

Ano, zesilovace BB potazno TI jsou docela super (az na ty ceny u lepsich
BB), akorat nevim jak s tou dostupnosti v CR, bezne drogerie typu GES,GM, PS
a zrovna TI moc nenabizi a pokud se nepletu tak radu OPA277/2277/42277 jsem
v u nich nevidel.
Kam  chodite na OZ od TI a BB ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of balu@home
Sent: Monday, April 09, 2007 10:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: Dosla mi zasoba OZ, cim ji doplnit ?

moje oblubene su OPA277/OPA2277. Pre jednosmerne aplikacie maju takmer
zanedbatelny offset, cena ludova, dostupnost lahka. Akurat verzia so 4mi
operakmi v jednom puzdre ma trochu horsie parametre ako jednoduchy a
dvojity. Zalezi od konkretnej aplikacie ci to vyhovuje alebo vadi.
b.

k.novo wrote:
> Prave jsem zjisitl, ze  krabicka s "univerzalnimi" mericimi OZ je prazdna.
Zvykl jsem si pouzivat OZ od Analogu AD820,822,824, OP 191.291.491.196.496
atp. , nicmene jsem stale narazel na to, ze tyto OZ nejsou v kazde drogerii
a tak se chci zeptat.
> Jake bezne dostupne OZ  doporucujete pouzivat jako buffery a zesilovace k
12 az 16 bit ADC/DAC v skoro stejnosmernych aplikacich.
> Pozadavek, je bezna dostupnost v SMD, k dispozici i v pouzdru po 4 OZ,
schopnost pracovat s jednim napajenim  a prevodniku odpovidajici presnost.