Je nejaka "norma" na vystupy 0-10V?

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pondělí Duben 9 10:25:40 CEST 2007

Bývalé ČSN přesně definovaly podmínky normalizovaných signálů a jejich
použití. Bylo to ale v dobách, kdy technická normalizace měla účinnost
zákona. Doporučil bych prostudovat staré normy ČSN nebo GHOST případně
EHS, RVHP.

Tyto normy byly dále rozpracovány do vnitropodnikových norem výrobních
podniků (ZPA Nová Paka, ZPA Prešov, ZPA Pečky, ZAP U.L., ZPA DP, ZPA
Netolice a další).
Prostudováním těchto materiálů se získá dostatečné množství potřebných
informací.
Pro zajímavost  - "odvržení nedodržení technických norem a postupů"
zvýšilo zmetkovitost slévárny šedé litiny a ocelolitiny o 85%

Tyto informace je třeba čerpat ve starých zdrojích, knihovnách a archivech.