Krabicka a filter pre cerveny LED display

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pondělí Duben 9 09:25:33 CEST 2007

Dobrý den,

asi by vám vyhověl  hliníkový  "C" profil č. 880 418 z  katalogu na této
stránce http://www.sapagroup.com/templates/Page____4602.aspx?Runtime=2
viz strana 35 toho katalogu v PDF. Nevím ale, jak je to s jeho dostupností.
Červené plexisklo , kryjící celou přední stěnu se určitě koupit dá, ale asi
jen celou tabuli
( viz např. http://www.koplast.cz/ceniky_materialu.php ) a je to docela
drahé.