lze programovat PIC 16F876A programatorem JDM2 a PonyProgem ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Duben 9 08:32:15 CEST 2007

Dee Jay napsal(a):

>Tak hotovo konec - děkuji za všechny reakce - zde je závěrečné resumé
>
>při pokusu naprogramovat PIC 16F876A sem ve spojení s JDM
>programátorem vyzkoušel tyto softwary:
>
>- PonyProg2000 - nepodporuje 16F876A ale jen 16F876 procesor pouze načte a
>při zápisu zapisuje
>pouze první 2 bajty
>
>- IC Prog 1.05 - zapisuje 16F876A poněkud zvláštně - čtyři bajty samé
>nuly,další čtyři dle programu
>další čtyři opět nuly a dále čtyři podle programu atd.....
>Čtení procesoru bez problému

....ted me napadlo, ze  v  IC progu se musi zaskrtnout nejake predvolby
-  jinak to take nejak "haprovalo"
Byla to takova tabulka s napajenim - nejake MLCR, invert atd.... ted
jsem koukal do ICprogu a nemohu to najit.