lze programovat PIC 16F876A programatorem JDM2 a PonyProgem ?

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Duben 9 01:24:56 CEST 2007

Tak hotovo konec - děkuji za všechny reakce - zde je závěrečné resumé

při pokusu naprogramovat PIC 16F876A sem ve spojení s JDM
programátorem vyzkoušel tyto softwary:

- PonyProg2000 - nepodporuje 16F876A ale jen 16F876 procesor pouze načte a
při zápisu zapisuje
pouze první 2 bajty

- IC Prog 1.05 - zapisuje 16F876A poněkud zvláštně - čtyři bajty samé
nuly,další čtyři dle programu
další čtyři opět nuly a dále čtyři podle programu atd.....
Čtení procesoru bez problému

- WinPIC 800 - maže,zapisuje a čte 16F876A spolehlivě a rychle

DJ